Gönderen: çiğdemçetinkaya | Nisan 5, 2011

Eğitsel Araç Olarak Bilgisayar Oyunları

  • Azar’dan aktaran Öztürk (2007)’e göre;

Oyunların tümü az çok  düşsel ortamlar içerir, bu da çocuklar için öğrenmeyi eğlenceli hale getirmenin en güçlü yollarından biridir.

  •  Gredler (Aktaran Can ve Çağıltay , 2006 ) ;
  • 

Oyunların ödül olarak kullanılabileceğini ileri sürmektedir.

  • Doğusoy ve İnal(Aktaran Öztürk, 2007);

Sosyal, tarihi, askeri, iş ya da sağlık gibi alanlarda eğitim amaçlı çok kullanıcılı  bilgisayar oyunları geliştirilmiş ve bu oyunlar geniş kullanıcı kitllerine  ulaşabilmektedir.

  • Doğusoy ve İnal(Aktaran Öztürk, 2007);

Öğrencilerin öğrenme kapasitelerini arttırmak, öğrencilerin anlamlı öğrenmelerini sağlamak  ve onlara daha iyi bir öğrenme ortamları sunmak amacıyla bilgisayar oyunlarını sınıf ortamında kullanmatadır.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Kategoriler

%d blogcu bunu beğendi: